teisipäev, 2. november 2010

valeühendus eesti moodi

eile üritas mul vanaema oma sugulasele anale helistada. valib vanaema numbri, aga vastab võõras meeshääl. vanaema alguses ehmub ära, et see pole ju üldse ana abikaasa hääl ja äkki on valeühendus (ehk teisisõnu "keskjaam ühendas jälle valesti", nagu ta ise sellisel puhul alati väidab). aga noh, äkki on anal mingid väimehed parasjagu külas, kes teab.

küsib siis vanaema, et kas ana on kodus ja mees vastab et ei, ana on juuksuris. "aga ma võin talle edasi öelda, et kes helistas ja äkki jätate ka oma numbri". vanaema siis jätab oma nime ja numbri ning õhtul helisebki telefon.

"tere, mina olen ana. mul oli juuksurist tulles nii hea meel kui nägin, et olete helistanud. mäletan senimaani, kuidas ma lapsena teatris alati imetlesin, kui te laval olite ja millised ilusad kleidid teil alati olid...".

"ot millise anaga ma räägin?", ei saanud vanaema esiti midagi aru. nimelt oli ta tõesti kunagi estraadinäitleja olnud, aga oma sugulase anaga on ta ühevanune ning mingilgi moel ei saanud ta sugulane lapsena vaadata, kuidas mu vanaema täiskasvanuna laval on.

"mina olen vello viisimaa (kunagise Estonia operetinäitleja) tütar ana. tundsin teie nime kohe ära, kui nägin, et olete helistanud".

nii et jah, valeühendus eesti moodi - siin satud sa isegi valeühenduse korral samanimelise inimese otsa, kes sind tagatipuks veel ka hästi teab.

Kommentaare ei ole: