neljapäev, 4. jaanuar 2007

Esimene (ja viimane?) sissekanne

Ei arvand ma, et kunagi mingit blogi pidama hakkan ja ilmselt ei hakkagi. Teisalt iga asi on väärt kasvõi korra proovimist, nii et siin ma olen. Tegelikult tahtsin üksnes kellegi teise blogisse mingit kommentaari kirjutada, aga seepeale asuti mind mingite "register", "continue" ja "next" nuppudega pommitama, mis omakorda viis mõttele, et ok, proovime siis ära.

Jaa, blogid mulle meeldivad, aga ainult asised ja asjalikud. Tehnika, majandus, gizmodo, engadget. Aga personaalsed blogid? Nende jaoks peaks olema aega ja huvi lugeda ilukirjanduslikke uitmõtteid, kuid mul see kahjuks puudub. Täpselt nagu mul puudub huvi ka omalt poolt mingeid ilukirjanduslikke uitmõtteid produtseerida.

Mine tea, võibolla juba viie aasta pärast teen järgmise sissekande, aga alustuseks hetkel piisab.

Ahjaa, ja pilte, mida ma mõnikord ajaviiteks teen, näeb siit: http://antonipildid.net

Kommentaare ei ole: